Tredje advent.

Jag ligger lite efter när det kommer till en adventstake, så den får nog vara iår. Trots avsaknaden av en adventsstake i  mitt hem så kommer advent i vilket fall. Idag är det alltså tredje advent. Vakna helt utsövd efter att somnat ifrån filmen Gudfadern igår. Lite synd att jag somna, för det är en bra film. Var härligt att vakna av sig själv och äta frukost. Snart lite stanstros med mamma och sedan ett zumbapass med min favoritintruktör på Medley. Måste ju skriva så, för imorgon är jag inbjuden till ett annat gym här i stan för ett zumbapass där ingen mindre än Pinglan står som intruktör! Känner jag Pinglan rätt så kommer det bli ett riktigt svettigt, glatt och härligt pass. Dagens pass får ses som lite förfest ;)


Kommentarer
Postat av: Pinglan!

Jag hoppas du kommer gilla deg!! ;)

2011-12-12 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0