Saknar app.

Min frånvaro vid bloggen.. jaa jag har knappt suttit vid en dator senaste dygnen. Full rulle på jobbet och full rulle på fritiden. Men skojiga dagar ja det har det varit :)

Det är i de lägena jag saknar att inte blogg.se även har en app för android-telefoner, så kom igen nu blogg.se bli lite moderna ;)

Jag är ju den som håller koll på det mesta via min telefon nuförtiden. Mailen, kalendern, andras bloggar, wordfued (såklart haha), ja och så ringer jag lite i den också ;) Men att blogga själv, det går uselt via telefonen. Så app önskas!

Så nu blir det lite inlägg om vad jag egentligen pysslat med under dessa dagar. Nu är det lite lugnare dagar med mer datorhäng, så nu kommer inläggen. Plus lite tankar som jag fått genom att följa några andras bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0