Oljetips.

Idag har det blivit lite bloggtorka. Mest varit en sån där vanlig dag :)

Så jag tänkte tipsa er om en väldigt bra kroppsolja!


"Bio‑Oil är en specifik hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud mindre framträdande. Rekommenderas även för åldrande och uttorkad hud.
Bio‑Oil innehåller flera ingredienser som bidrar till att förbättra hudens karaktär och gör den mjuk, len och smidig och därmed minskar förekomsten av rynkig och lös hud. Bio‑Oil är också återfuktande, vilket förbättrar struktur, hudton och minskar förekomsten av fina linjer och rynkor. Bio-Oil har flera gånger blivit bäst säljande produkt mot ärr och hudbristningar och produkten rekommenderas av läkare/apotekare/barnmorskor."

Detta kan man läsa om oljan på hemsidan. Personligen så luktar den bra, gillar verkligen att den absorberas så snabbt och känns verkligen mjuk och härlig. Jag får sjävl en ganska så torr hud på vintern och denna funkar jättebra då. Kostar 119 kr, så det är en liten slant. Men känns relativt dryg. Får återkomma om jag jänner att ärr mm försvinner :) Finns på apotek. Jag kollade för några veckor sedan runt i Lkpg och då hade den inte kommit, men nu kan den ha kommit. De visste iaf vilken olja jag pratade om. Jag köpte min i Sthlm.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ooh, det låter som något jag borde titta närmare på faktiskt!

2011-12-16 @ 07:12:35
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0