Nystart.

Inte idag men den 2a januari ska jag köra en nystart gällande träning och kost. Har haft svårt att få ihop det senaste tiden och just nu har jag varken lust eller ork. Så istället för att gå omkring och känna lite dåligt samvete mest hela tiden för att någon godisbit slank ner och något träningspass skippades så. Istället så ska jag inte låta det skena iväg och den 2a januari så är det fokus.

Eventuellt så funderar jag på en två veckors kur. Efter den jag gjorde i april så kändes det riktigt bra i kroppen, blodsockret var stabilt och motivationen var på topp. Enda anledning, för jag ser inte det som en metod utan mest för att peppa en själv.

Det andra, som jag ska göra, det är att vara med i MalinIForms måndadsutmaning Let's Kick It. Alltid bra att göra saker i grupp :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad roligt, nu taggar vi :D

2011-12-21 @ 16:57:09
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0