Mat när den är som bäst!

Igår var en riktigt matdag. Lyxmat till frukost, lunch och middag. Mmmmm säger jag bara på den :)

Frukost var den så kallade Lindafrukost, lunchen intogs på svågerns systers restaurang, även den i Sumpan. Så är ni där så kan jag rekommendera detta ställe. Vi åt lunch men de har även en trevlig bar och kvällsmeny. Jag gillade inredning, helt i min stil! Middagen den var Carmens paella. Mums helt enkelt!!


Lindafrukost, dock utan alla smaskig frukt till. Igår erbjöds det melon, granatäpple, passionsfrukt, hallon, mango, kiwo, banan samt rabarber- och limekesella. Matmässigt kan man nog inte börja dagen smaskigare. Iallafall inte om du frågar mina systersöner ;)

Nybergs i Sumpan. Check it out!

Får ni chansen att testa Carmens paella, ta den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0