Julmood.

Jag är lite frusen om mina fötter, så kan verkligen rekommendera ett par varma sockar :) De passar lite mitt humör just nu också. Hjärnan och kroppen börjar gå ner i julmood. Vilket är positivt. För i  min värld så är julen sällan stressig. Varken innan eller under. Sen att det kan vara stressigt på jobbet innan är en annan sak. Men just de där att man ska baka, feja, laga, putsa.. ja ni fattar va. Och själva julafton är för mig en lugn afton, inget stress alls. Så jag njuter just nu av att komma in i detta humör!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sockar är ett måste såhär på vintern alltså. H&M har underbara sockar!

2011-12-23 @ 09:54:19
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0