Dan före dan..

Och det har börjat nu. Idag var jag bjuden hem till The F-family för lite julmys. Hör ju verkligen inte till ovanligheterna att det bjuds på god mat när man är där och idag var verkligen inget undantag, tom tvårätters! En ceviche till förrätt och en härlig glögggryta till varmrätt. Mätta och glada var det dags för lite julklappsutdelning. Måste säga att mina klappar var riktigt riktigt bra, allihopa! En fin målning á la MiniMo, en inramad bild på samma person, sen ska det skrattas tillsammans med Moomin och Batra samt ett värmande men funktionellt pannband vid ex löpning. Den sista klappan gav mig lite pushning att faktiskt bege mig ut i löparspåret även nu vid kyligare väder, vilket är mycket bra. Tusen tack för alla klappar!




När jag skulle gå så fick jag nästan lite tårar i ögonen, av lycka! MiniMo tyckte kanske inte riktigt att jag behövde gå hem. Men efter att hon accepterat det så tittat hon mig i ögonen och säger "Men du kommer tillbaka till mig". Åh gullunge! Jag är en lyckligt lottad person som får vara gudmor till denna underbara unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0