Träningsvärk.

Denna vecka har verkligen startat med en riktig rivstart träningsmässigt. Var dock precis det jag ville. Efter semestern skulle det inte vara något mesande, lika bra att komma igång på en gång. Och när inspirationen finns är det bara att köra på tycker jag.

Med all denna tränings så har såklart träningsvärken kommit. I låren. Oskönt, men ändå skönt. Vet man att man lever :) Insåg dock att jag måste träna lite armar. Älskar ju armträning, helst triceps!

Efter träningen köpte jag med mig en sallad från Hälsofreak. Lagat en himla massa mat denna vecka och fyllt upp frysen med, så jag kände attjag var värd lite köpemat. Sallad var riktigt riktigt god. Det som gjorde mig extra lycklig var att jag äntligen fick räkor. Jag har haft räkcraving i flera dagar. Jag vet dock inte vad jag ska laga med räkor. Men i en sallad funkar det alltid. Just nu är jag lite avis på Pinglan, hon ska till Göteborg. Där finns det räkor, goda räkor. Nästan så jag funderar på en trip dit bara för att få äta räkor hehe... Aja nu ska jag inte klaga, fick ju äta riktigt goda räkor i salladen till kvällsmat. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av liten stund i soffan :) I deserve it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0