Semesterdag.

Idag var en sån där riktig typisk semesterdag. Bad och grill. Hängde på till Varamon. En hel del av tiden var det superfint och soligt väder. Bada en del och slängde en del frisbee. Sen regnade också en del perioder, det var mindre härligt. Även ett litet stopp på Brunneby blev det.

Väl hemma så tänkte jag bara softa lite i soffan. Insåg då att jag ju anmält mig till ett Easyline-pass och det var för sent att boka av mig, så det var bara att åka dit. Ny instruktör. Riktigt jobbigt pass. Svettigt. Bra för musklerna och hjärnan!

Kvällen spenderades hos Simski, grillandes och skrattandes. Går det inte lika bra med en kram, får nog bli kvällens mening :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0