Onsdagsträning.

Efter två dagars vila kunde jag inte hålla mig. Eller jo det hade jag säkert kunnat, men ville det inte. Rädd att jag ska tappa i tempo och motivation. Så körde ett Zumbapass, vilket alltid är peppande. Kände dock att jag var lite seg i kroppen. Men energin i rummet fick en att bara köra på :) Efter de så bestämde jag mig för att gå till löpbandet och springa lite. Körde ett bergprogram, utmärkt för att få lite träning i mer kuperad terräng. Kändes skillnad, men jag la mig på ett 8 km/h (relativt lugnt alltså) och matade på. Det som kändes riktigt bra var att trots att jag började bli trött så lyckades jag behålla farten o köra på... Vilken skillnad mot bara några veckor sedan. Tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0