Min helg i Stockholm.

Hemma efter en härlig helg i Stockholm, hade dock inte förväntat mig så mycket annat :)

Fredag: Lugn kväll med middag tillsammans och soffhäng. Jag gick o la mig först av alla, trött som en gnu.

Lördag: Min tidiga fredagskväll ledde till att vid halv 7 så sa det ping i mina ögonlock o jag var pigg som en mört. Jag var ansvarig för frukosten, Lindafrukost, så vid 8 kunde jag äntligen gå upp o börja laga den. Med tre tonårsgrabbar så var det två stora högar med amerikanska pannkakor som blev resultatet. Trots de enorma mängderna så lyckades The three M-brothers med målet att sluka allt :) Jag o syrran drog sedan på piloxingen för att fortsätta dagen med att åka in till stan för lite stros på stan. Inga inköp gjordes dock. Väl hemma igen så var det dags att laga middag och piffa till sig själv. Kvällen ägnades åt grillmiddag tillsammans med familjen och några kära vänner. Så kul att träffa dem, blir allt för sällan. Många skratt som vanligt! Efter det så drog syrran, jag o Eva in till stan för att gå ut på Golden. Varmt, svettigt och en himla massa dansande kan man väl sammanfatta den kvällen. Ja, o så lite lustiga människor :D

Söndag: aknade skapligt trots det sena sänggåendet. Så efter frukosten drog jag o syrran till Liljeholmen för långlunch med Petra. Sen var det dags för mig att åka hem. Tjugo i fyra var jag helt inställd på att min buss hem gick. Så när jag kom till cityterminalen vid 15.21 och kollade tavlan så förstod jag inte vart min buss var. Men tänkte att den gick kanske på ett annat plan, men icke hitta inte den inte där heller. Då kolla jag min almanacka, bussen gick 15.20! Då var klockan 15.23. F*n på den liksom... Så det var bara att ta sig bort till T-Centralen o kolla efter ett tåg... Så efter 75 min väntan satt jag äntligen på ett tåg! Hem ljuva hem.



Sammanfattning: Piloxing är riktigt kul och jag hoppas den snart kommer t Lkpg, Golden är ett kul ställe, jag skulle verkligen vilja kunna umgås oftare med Sis med familj och mina kära vänner i Sthlm och framför allt Lindafrukost är kalasgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0