Löppass nr 6.

Fy fan vilket pass. Helt klart det jobbigaste hittills! Fartlekar stod på agendan. Intervalllöpning kan man säga 90 sek x 3, 60 sek x 3, 30 sek x 3, 15 sek x 3. Verkade ju inte så farligt tänkte jag 90 sek som är det längsta är ju inte så lång tid... ojoj så fel jag hade :) På slutet när man tänkte att intervallerna inte var så långa skulle det väl inte kännas så jobbigt, men jodå då hade man ju inte lika lång tid för återhämtning. Men jag tog mig runt och klarade utmaningen vilket kändes mycket bra!!

Till min hjälp hade jag en fin träningsklocka på armen, en pulsklocka!! Idag behövde jag ju inte hålla koll på min puls, men den var suverän att hålla koll på sekundrarna. Supertack för lånet Moomin!!!!



Trots att jag ska köra ett zumbapass om någa timmar så ska jag ta mig en dusch och fräscha till mig lite, som sagt riktigt svettigt pass! Och sen, sen ska det mumsas caesarsallad. Yummy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0