Kuperad terrräng.

Strax dags för löppass 3 denna vecka. Kuperad terräng ska ingå. Har ju inte riktigt lyckats fundera ut vart det är här i närheten. Men då får man helt enkelt ta till de bästa som finns, så gumpekullarna... Här kommer jag!

Förresten, idag är peppen för att ut o springa helt annorlunda än i torsdags. Kroppen känner sig redo och huvudet likaså. Inte alls lika segt som i torsdags. Redan igår kväll så kände jag att jag var sugen på att ge mig ut. Den känslans känns mycket bra!

PS Är det någon som känner ett stort behov av att ge mig en present?? Isf finns det är par väldigt läckra springbyxor på Stadium som mitt hjärta slår lite extra för. Är så sugen på att införskaffa mig dessa! De skulle passa perfekt på mina ben och som sällskap på mina löprundor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0