Hotell bokat.

Min mamma bestämde sig för att bjuda mig på hotell i Stockholm under Lidingöloppshelgen. Så vi åker upp på lördagen och hem på söndagen efter jag sprungit. Då jag aldrig bor på hotell när jag är i Stockholm, är ju för det mesta upp för att hälsa på syrran, så känns det riktigt lyxigt. Dock var ju typ allt fullbokat! Kombinationen Lidingöloppshelg och Läkarkongress var tydligen ingen bra kombination om man ville hitta hotell...

Efter lite sökande hittade vi dock ett hotell, Deluxeklass dock så blev betydligt lyxigare än vad vi tänkt. Elite Palace Hotel. Men så härligt! Nu är det bara resan dit och hem som ska bokas så är jag redo. Jaja, så var det där att träna inför också men det ser jag inte som några problem... bara överansträningen kan försvinna!







Hotell, Stockholm, Elite Palace Hotel Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0