Dag 19 - En låt från min favoritplatta.

Dags för denna resa igen. Tagit ett litet uppehåll, men ska absolut slutföra det :)

En favoritplatta hör ju inte till vardagarna längre, då införskaffandet av just skivor inte tillhör vardagen. Vilket jag tidigare nämnt flera gånger under denna musikutmaning så är ju Lundell en stor favorit just nu. Ska sägas att jag håller nog fortfarande på att lyssna in mig på honom. Finns ju en hel del låtar av honom!

I våras fick jag låna tre samlingsskivor. Dessa tre ligger både i telefonen och på datorerna så de har spelats flitigt. Såg precis att de även finns på Spotify nu. Härligt! Just nu så är favoriten av dem Daniellas hus CD nr 2. På denna platta finns denna låt som inte är dum alls :)



Original så kommer denna låt från plattan med samma namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0