Cykel.

Jag börjar med att berätta om mina cykeleskapader från gårdagen, Spinning. Jag o Moomin gjorde ju ett nytt försök och igår kom det en instruktör! Första 20 min var mina ben riktigt sega, men sedan kände jag att de kom igång... o svetten rann iaf :D Haha sen att jag i någon backe i slutet missade det där med att lägga på motstånd utan var helt fokuserad på att trumma på med benen det får man ta... Nej, jag tycker inte spinning är speciellt kul men känns effektivt eftersom man blir ordentligt svettig och flåset kommer upp på en kort tid. (Jaa just nu gör jag allt för att förbättra konditionen iaf lite litegrann inför Lidingöloppet!)

Idag ägnas cykeleskapaderna åt min egen cykel, vi kan kalla honom för Herr C. Fick nåt infall o bestämde mig för att äntligen lämna in honom på lite service. Kolla bromsar, byta sadel o lite sånt. Skulle få den imorn, inga problem tyckte jag... Eller jo insåg jag ju i efterhand. Skulle ju till Tornby ikväll, CYKLANDES! Aja, fötterna är väl till för att gå på :)


Herr C är på SPA för cyklar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0