Att ta en paus.

Många som känner mig vet att jag ibland har svårt att stanna upp och faktiskt bara ta de lugnt. Jag har fullt fokus och överdriver då. Träning t ex. Jag är inne i en träningsperiod och då är det nästan lite maniska tankar vissa dagar, jag ska jag måste. Igår sa jag stopp! Kände att träningsvärken samt stela ben och lite känningar i ljumskarna (+noll inspiration) gjorde att jag tog en helt träningsfri dag! Jag tom moffa i mig en kanelbulle där på kvällen. Och vet ni, det kändes riktigt riktigt göttigt!

Nu gäller det att inte förlora fokus, jag har ett mål som är ca en månad bort. Det måste jag fixa. Är en av de största, om inte det största, träningsmålet jag någonsin haft. Men man måste också låta sin kropp vila, den blir inte starkare om den inte får tid till återhämtning också... Det måste jag komma ihåg oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0