v 16

Ja äntligen så kan jag laga mat och äta. Slutade ju kuren i fredags men ska gå över o ta kombinerad ett tag till är planen. Inte strikt men för att må bra och för att vågen ska fortsätta neråt. Så maten blir med lite kolhydrater :)

Måndag
Zumba och saffransfisk med broccoli

Tisdag
Box och lunch på stan

Onsdag
Salsa eller annan träning och saffransfisk med broccoli

Torsdag
Gym och grekiska biffar med yoghurtsås och sallad

Fredag
Vila och grekiska biffar med yoghurtsås och sallad

Lördag
Me and my chair och maten är öppen

Söndag
Gym eller zumba och middag på båten

Sen får jag ju inte glömma mina 12 000 steg per dag. Så kan bli att jag ändrar lite och stuvar om i övriga träning :) Vädret påverkar en hel del också. Är det kanonväder så går jag inte in o tränar, nej nej då går jag ut o njuter av vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0