Lite frågor på de då...

Lite mer ljusgrått nu iaf. Tack Malin du är en riktig kalasvän :)
Fick även ett väldigt bra citat från henne Vi skulle bry oss mindre om vad andra tänker om oss om vi insåg hur sällan de faktiskt gör det.

Kör vi lite frågor på de..

1. Hur gammal är du om fem år? 34 intressanta och erfarna år!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jobbkollegorna

3. Hur lång är du? 180cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hur många lingon finns det i världen, om man tänker biofilm

5. Vem ringde du senast? Blivande hyresgästen vid bygget

6. Vem ringde dig senast? Byggentreprenören

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
 Du har säkert en sån dräkt :P

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror situation, men jag är nog en sms:are :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
 En är i himlen..

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 05.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
 Hej mitt vinterland

14. Vilken är din favoritplats?
 Där mina nära o kära finns

15. Vilken plats föredrar du minst?
 Aldrig känt någon dragningskraft år att ligga i t ex ett bagageutrymme

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
  Den som de visste.. Men skulle nog vilja vara inom samma bransch karriärsmässigt. Privat så har jag nog kommit lite mer framåt i familjebiten..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Människor i min närhet!!

19. Hur stor är din säng? Klassisk IKEAsäng på 160

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, stationär känns sååå 2004

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på säng :P

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra

23. Hur många landskap har du bott i? Två om man räknar i Sverige

24. Vilka städer har du bott i? Linköping och Rönninge, än en gång om man räknar i Sverige

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
 Gillar färgglada strumpor!

26. Är du social?
 Min chef sa på senaste utvecklingssamtalet att jag har en hög social kompetens, så svarar nog ja på den frågan

27. Vilken är din favoritglass?
 Polka

28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladfondant är inte så pjåkigt

29. Tycker du om kinamat?
Finns bättre..

30. Tycker du om kaffe?
  Bestämt nej på den!

31. Vad dricker du till frukost?
 Juice, mjölk eller te... eller vatten!

32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen eller kroppen? Jag är en sidosovare iaf

33. Kan du spela poker?
 Jodå, fick jag lära mig som sjuåring

34. Tycker du om att mysa/kela?
Hell yeah!

35. Är du en beroende människa?
 Kan vara

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
 Yes...

37. Vill du ha barn?
 Jo, tror det

38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska, franska och finska.. Sen kan jag ju en hel del nyttiga fraser på tyska, holländska med flera!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
 Nope och det gör mig ingenting

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
 Solen som glittrar på havet är bland det vackraste som finns, så havet alla dagar!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Resor!

42. Äger du dyrbara smycken? Jag håller några väldigt kära så ja för mig är de dyrbara!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Scrubs

44. Kan du rulla med tungan?
 Japp, tror stenhårt på att de är därför jag är så framgångsrik... typ

45. Vem är den roligaste människan du känner?
 Finns flera..

46. Sover du med gosedjur?
 Ne

47. Vad har du för ringsignal? UBBA

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
 I mammas förråd finns det några coola plagg. Eller vad sägs om en mcjacka i mjukistyg!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
  Conversen!

50. Flirtar du mycket?
Hehe har fått höra att jag kan göra det ja...

51. Kan du byta olja på bilen?
 Kanske kanske inte, mitt liv faller nog inte på det..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
 Haha ne

53. Vilken var den senaste boken du läste?
 Alla får ligga

54. Läser du någon dagstidning?
 Scrollar väl lite på nätet..

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 Nån träningstidning

56. Dansar du i bilen?
 Vill man det?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 Rix kan jag tänka mig, brukar vara på i mammas bil

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
 Driftutrymmen och Ring ACL

59. När var du i kyrkan senast?
 Besöker främst kyrkar för att de är coola byggnader... Så det var nog katedralen i Strasbourg!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
 Nordan!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
 Några dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0