TGIF

Trots en kortvecka så tycker jag det ska bli riktigt skönt med helg! Tyvärr blir man ju som arbetande kvinna snuvade på en ledig dag då 1a maj infaller en söndag när jag ändå är vanlig. Men men inte vara bitter.

I eftermiddag åker jag ner en snabbis till Nässjö för lite trevlig AW med kollegorna där nere. Ska blir riktigt trevligt, var verkligen evigheter sedan jag var där. Saknar dem!

Imorn blir det nog mys med kära vänner här i stan. Inget bestämt men jag insåg igår att jag inte behöver ha så mycket planer jag ser bara fram emot att få träffa dem. Har ju tyvärr haft oturen att jag senaste tiden haft andra planer när folket träffats.

Ryktet säger ju också att det ska bli riktigt härligt väder i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0