Ny dag nya möjligheter



Igår var en downdag. Idag ska det bli bättre.

Insåg igår kväll att folk har ögon och öron med sig. Var två personer som tyckte jag var väldigt off igår.
Alltså två personer som jag inte sagt att jag kände mig off...

Ibland känns det också som man bara klagar och klagar. Att det bli småpetitesser man klagar över, men so what?
Okej jag vet att det finns krig i världen, människor svälter, rättvisa är inte en självklarhet överallt och så vidare. Men ibland är jag ego och då är jag i mitt egna världscentrum och mina tankar, funderingar är det enda som existerar. Av årets alla 365 dagar så är det som tur är inte varje dag...

Men som sagt ny dag nya möjligheter! Jag fixar allt jag har en kämparglöd!! Jag är stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0