Nostalgipromenad

Efter zumban idag så gick jag runt o insöp lite härlig luft och dagens sista solstrålar...
Gick omkring i mina gamla barndomskvarter. För det är ju faktiskt så att jag just nu bor i samma stadsdel och område som jag gjorde mellan jag var 1 år och flyttade hemifrån vid 19 års ålder. Det är i dessa kvarter jag lekt som barn, där jag klättrat i träd, gått på dagis, ramlat på cykeln och så vidare. När jag gick där så såg jag ett gäng barn leka och kunde nästa se mina gamla barndomskompisar i dem, hur vi sparkade boll om kvällarna.

Tog även lite bilder på hus och platser som betytt mycket för mig genom åren.


Dessa hus har jag bott i


Denna staty klättrade vi i som barn, dock kändes den såååå mycket större då


Mitt gamla dagis


Omgivningar där man lekte som barn med kompisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0