Mäkta stolt man är då!

Helgen har spenderats en hel del i Norpan då. Var dags för SM slutspel.
Igår mötte vi Alvik o vann. Var en riktig härlig seger som inte alls var självklar. Var så skoj att se för flera av spelarna gjorde riktigt bra matcher och laget spelade verkligen som ett lag!!

Detta betydde att det idag var dags för final, mot Göteborg. De laget som anses var ett av de allra bästa i hela Sverige, de laget som inte har något motstånd i sin egen stad så de är med i andra ligor och får åka runt i landet. Ingen lätt uppgift. Tyvärr blev även uppgiften för svår och det blev förlust. Men jag är mäkta stolt över min mellersta systerson iaf, silver i SM, tvåa i Sverige de är inte fy skam...

Är förresten riktigt stolt över alla mina systersöner som alla är väldigt bra i basket och tillhör några av de bästa lagen i sina årskullar! Stoltaste mostern ever liksom ;P

Var även riktigt skoj med lite systerhäng, hon är bra min syster. Klok! Och har ett jädra humör haha.. Så en del av mitt humör har jag säkert ärvt från henne ;)

Söndag idag då och jag ska ta mig en långpromenad med Pinglan. Inte fy skam det heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0