Jag fixa det!!

Detta kommer bli ett riktigt egoinlägg, men det skiter jag i. Är grymt stolt över mig själv!!!!

Jag klarade hela marathonspinningpasset på hela två och en halvtimme. Fundera vad mkt ni brukar hinna göra på den tiden o tänk att jag satt på en spinningscykel den tiden... Okej okej, ni tänker att spinning kan man fuska på är ju bara att sitta o dra runt benen. Men icke, vi hade pulsband på oss och det gällde att hålla sig på rätt nivå. O jag fixade det!!!!!! Ska väl tilläggas att jag sällan går på spinning o jag har aldrig kört ett pass som varit längre än en timme.,

Vad betyder detta då? Jo att min första utmaning för denna vår är avklarad o jag klappar mig själv på axeln och är megastolt över mig själv :) Beloning? Kolla på ett par nya joggingskor!!!

PS är tacksam till dig Moomin som faktiskt utmanade mig. Du klarade det lika galant o vi ska båda vara stolt över oss själv :)



Min cykelpolare och yes man var helt genomblöt efter passets slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0