Ja bara att stega på för att klara första dagen

Så var det de där med 12 000 steg. Jag gör det ju verkligen inte enkelt för mig. När jag väl tar en massa steg, ja vad gör jag då? Då glömmer jag stegräknaren på handfatskanten. Så efter en timme zumba (kalaskul som vanligt!) så åker jag hem o hämtar stegräknaren och beger mig. Har egentligen ingen plan för vart jag ska gå utan börjar mest gå rakt fram. Slutar med att jag hamnar på IKEA. Går in o handlar ett linne på lindex och sen går man hem. Jaa ni, varför inte spendera ca 2 h på detta vi måndags kväll?

Var ju verkligen en underbar kväll så jag njöt för fulla drag. Så vackra färger det blev när solen höll på att gå ner! Och förresten ni som inte tror jag var ute i Tornby kan slå Moomin för hela familjen F åkte förbi mig. Hehe tror inte riktigt de hade förväntat sig att se mig promenerandes där borta :)





... och hur många steg blev det sen idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0