Dag 5

Om man ser till kuren så har denna dag varit väldigt lik gårdagen. Börjar nu kännas lite som "jaha var det såhär det skulle vara? då händer de ju inget mer spännande, nu vill jag bara att dagarna ska gå fort". Idag blev maten choklad =smakar chokladpudding, vanilj=smakar vaniljsås och gröt=min favvo. Börjar saknar att få använda gaffel o kniv samt smaka smaker.. Men men bara 9 dagar kvar!

Lunchen blev väl nästan den största utmaningen hittills. Var på byggmöte med för mig ganska okända människor i Jönköping. Efter de bjöds det på lunch, men det var bara at tacka nej och sätta sig i gänget o skaka en shake liksom. Men de tog de bra garva mest :D

Mycket trevlig kväll förresten, quiz på NH. Inte riktigt mitt ämne men sm lag var vi riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0