Dag 4 av 14

Dag 4 idag och den är alldeles strax slut. Känslan idag har varit helt annorlunda från de första 3. Ingen hunger alls. Visst lite sug, den där ostmackan till exempel, finns fortfarande kvar då o då. Dock inte alls lika mkt som de tidigare dagarna. Varit mycket piggare idag också och haft en hel del energi. Järnsmaken känns inte lika påtaglig som igår, kanske för att man vant sig? Sen är det klart att jag aldrig kan få så mkt energi som man har när man äter normalt med kalorier, men orkar massa o känner att jag kan ge järnet. Så nu finns de inga hinder för att träna. Så imorn ska det allt bli en hel del träning. Nästan så att jag fått tvinga i mig mat för att få i mig det jag måste... Gröt, vaniljshake och chokladshake är dagens intag. Shakerna tog jag egentligen mest för att de går så snabbt att göra och jag inte kände att jag behövde nåt varmt. Men får nog bli en soppa imorn för att smaka de också :) Aja snart sovdags, 05.30 imorn sitter jag på ett tåg till småland :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0