April april din dumma sill...

jag kan lura dig vart jag vill!

Tänk att det är april!
Tänk att påsken som känts så enormt långt borta faktiskt är denna månad!

Sen att dagen tyvärr lyser med grått grått grått är ju synd, men det är iaf april.

Dagen för lureri är här, tror faktiskt inte jag blivit lurad. Inte hittills iaf.. Men det är ju några timmar kvar på detta dygn. Blir dock ett lugnt avslut på dygnet då det imorgon äntligen (!) är dags för marathonspinningpasset. Gäller att vara utvilad då. På söndag är det sedan dags för första dagen på cambridgekuren..
Nu kanske ni tycker min helg bara verkar väldigt jobbig, men icke. Finns mycket annat planerat som är riktigt trevligt!!

Träffade på en kär vän på stan idag, Naman! Vi bestämde att vi måste ha spelkväll snart. Några fler som är sugna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0