Vi får sluta träffas såhär Malin!

... eller inte!!

Malin och jag har lagt upp ett träningsschema som gör att vi ses var o varannan dag. Kan verka tufft och visst så har man en gnutta träningsvärk just hela tiden. Men vad gör det när man känner den energin som man gör!

Imorse var det upp och iväg för att träna, nyss hemkommen och man känner sig hur pigg som helst. Like like like :) Tack Malin för att du pushar mig!

Jag lägger upp en favoritbild på Malin bara för det


Nu är det duschen som väntar, för att sedan gå på tv-jakt med mamma. Tyvärr gott folk, fortfarande inte jag som fått ändan ur och kollar på en tv till mig själv. Men vem vet, jag kanske blir inspirerad när jag går där. Sen barnvakt till världens bästa MiniMo. Hoppas på fint väder så att vi kan åka rutschkana och gunga massa gungor. Ikväll blir det bio.

Ni ser ni ser, vilken underbar dag jag hittills haft och har framför mig! Man kan inte göra annat än le :)

PS Igår fylldes ännu en kväll av skratt när Anna, Naman, Malin och jag hade spelkväll. Kommer aldrig glömma de underbara orden eruktion och framförallt gäddhuvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0