The BK Lounge

Det jobb som jag nu i efterhand nog är gladast för att jag haft är de på The BK Lounge. Visst utvecklades jag arbetsmässigt och lärde mig en hel del om mathygien, pengahantering, teamarbete, kassavana, ledarskap och så vidare. Men det är inte de jag är allra gladast av. Utan de är alla de vänner som jag träffat under mina år på denna arbetsplats. Det som gör mig ännu gladare är att vi fortfarande är så många som umgås. Visst vi ses inte lika ofta nuförtiden, för en stor del utav oss har slutat arbeta där utan istället jobbar på andra ställen eller pluggar, men med jämna mellanrum ses vi.

Ikväll var en sån kväll. Hela tio personer som alla utom en faktiskt jobbat eller jobbar på BK sågs för en fika. Man kände sig som hemma på nytt och det var bara hur trevligt som helst att ses, tala om minnen, skratta och uppdatera oss i varandras liv! Underbara vänner som detta tar man hand om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0