Stockholm i mitt hjärta

Stockholm har alltid haft en väldigt speciell plats i mitt hjärta, jag kommer ju ursprungligen därifrån men inte bara därför. Det är en väldigt vacker stad som alltid ger mig lite extra ro i själen. Jag är där uppe ganska mycket eftersom syrran bor där. Nu var det länge sen jag träffa både Stockholm och Syrran. Stockholm fick sig dock ett besök i somras, när jag och 2/3 av Vingänget gjorde en helg i huvudstaden (underbar helg!).

I eftermiddag åker jag upp, en stor anledning är basketsäsongen startar! Så kul =) Ikväll blir det även tjejkväll med syrran och några vänner, kanske tom slutar med lite dans någonstans...

Så Stockholm, här kommer jag igen! Vi får se när jag stannar för gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0