På promenad genom stan

.. eller genom trädgårdsföreningen.

Efter en väldigt trevlig lunch inne i stan tillsammans med två affärsvänner så begav jag mig på promenad tillbaka till kontoret. Passerade trädgårdsföreningen och insåg verkligen att det är ganska vackert där plus att hösten verkligen har kommit till stan!


Hittade en nyditsatt staty, vad föreställer den?


Lekparken i Trädgårdsföreningen gillade jag verkligen som barn, nu finns tyvärr inte alla grejer som jag lekte med då kvar... Roliga jordglobskarusellen är borta :(


Dessa ljuskronor tycker jag är så coola. Dock snäppet värre när det är mörkt ute. Ni ser även på bilden att nu börjar löven byta färg!

Var faktiskt en riktigt trevlig promenad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Linda, Ja as gött med en ganska vettig inkomst för en gång skull! :) Nu kan det bli tajt att ses ett tag, jobbar ju verkligen hela helgen, men nästa vecka kanske vi kan få till det! Jobbar dagpass både ons och tors så där finns det ju en möjlighet!

2010-09-16 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0