I agree, kvalitetstid!

En helg fylld av lycka... En helg fylld av glädje... En helg fylld av kärlek... En helg fylld av vänner...

Så skulle jag kunna sammanfatta min helg! Fredagen påbörjades med att de härliga Vingänget på besök hemma hos mig. Temat för kvällen var lyx och alla var så snygga och middagen var underbar. Kvällen fylldes av skratt, härliga minnen, historier och massor utav kvalitetstid! Älskar verkligen att vi kan hålla denna tradition vid liv, vet inte hur många år det blivit nu men jag hoppas på många år till!

Lördagen började med ett träningspass med Malin. Ett träningspass som gör att jag idag har en sån där härlig träningsvärk i magen :) Är ju superhärligt att sätta sig upp! Under dagen mötte jag upp mamma för lite mat innan en väldigt spännande hockeymatch. Cluben mötte Modo och efter straffar blev det vinst. Kvällen avslutades med mysigt häng med söta Anna. Bara massa prat och smarta samtal blev det. Kan inte göra annat än kopiera Annas blogginlägg och kalla det för riktigt mycket kvalitetstid. Underbart! Kvälen avslutades med filmen Simon & Malolu, inte så dum faktiskt... vilket romantiskt avslut!

Dagen idag innebär lite ärenden på stan för att avslutas med ett förhoppningsvis svettigt spinningpass med Moomin. Sen var den helgen snart till ände, varför ska det alltid gå så snabbt? SKa tilläggas att dagen inte börja så hemskt, en film Remeber Me stod på agendan. Den får helt klart ett like!



Efter en helg som denna är jag redo för ännu en jobbvecka, tack vänner för att ni gör mig till den jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0