Woho friday, lovely!

Detta har varit min status på fejan hela dagen idag och verkligen så jag känner!

AWn igår var precis så härlig o rolig som jag tänkt, om inte ännu roligare och härligare. Vad mycket skojigt folk det finns i byggbranschen här i linkan :) Blev en betydligt längre kväll än vad jag tänkt, så det var bara att försöka somna på sekunden efter hemkommande.

Fredagen flöt på ganska snabbt och sen var det helg! Jippi!!

Kvällens agenda var besök på Östgötateatern, Beyond Therapy skulle äntligen få ses. Vi skulle gått på den i onsdags, men icke sa nicke.... Inställd pga sjukdom. Ikväll gick det dock superbra och teatern var riktigt rolig. Blev en hel del skratt, både åt teatern och åt den skrattande mannen på andra sidan Moomin. Hahaha! Nu är det tyvärr så att den bara går imorgon, sen är det snipp snapp slut på visningar av den. Så jag rekommenderar er att skynda skynda som Gunde skulle sagt. För visst tycker jag att ni ska få chansen att se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0