Poof, så var det torsdagkväll

Oj vad den här veckan flög iväg!

Vet egentligen inte hur, men helt plötsligt var de då torsdagkväll. Gör mig inte ett dugg, för efter torsdag kommer fredag och då är det snart helg. I veckan har det då hunnits jobba lite, sen har det hunnits med en vinkväll, ikanobesök, byggbranschdag, hockey och lite framtida planering. Vinkvällen bjöd på finbesök av sötnöten Iris. Hon bjöd mig på roliga ljud och sömn :)

Snart helg då, en helg som bl a bjuder på träning, träff med pinglan Anna och häng med MiniMo. På lördag ska hon och jag nämligen fira vår dag. Gudmor-guddotter, men nej nej jag sak inte sitta o berätta om bibeln. Istället så blir det fika, lekparkshäng och framförallt vi ska hitta en trumma!



Nu blir det nog sängen, för då vaknar jag o poof så var det fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0