TGIF!

Precis så kände jag igår.. och vilken fredag det blev sen!

Möte upp Malin för lite träning, blev gymma. Skönt en fredagskväll när det inte är så mycket folk... Efter gymmet var det snabbt hem (blev nästan lite stresseigt ju :P) för duschning och på med mindre svettiga kläder. Möte upp Malin ännu en gång för sushiäteri. Malin, fredagskväll, träning och sushi börjar nästan bli en tradition. En väldigt trevlig tradition som jag gärna behåller :)

Efter väldigt god mat så var bio kvälls nästa punkt på agendan, Hämnden. När jag satt i biosoffan så kände jag den att den kunde bli lite seg emellanåt, men nu idag när det blivit lördag och jag tänker tillbaka så känner jag att jag gillade filmen. Tror att det var den enorma tröttheten som bidrog en hel del.

När jag kom hem somnade jag som en stock.. O ja, även denna natt på soffan. Hm nån som vill hyra ett sovrum eller köpa en dubbelsäng? :P

Summa sumarum, ett fredagsavslut helt i min smak :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0