Min helg i bilder



I fredags kväll blev jag kvar i Nässjö, jag hängde då på lite folk för lite träning men framför allt njuta av lite bubbelpool. Riktigt najs! När man kommer inte på simhallen i Nässjö så möts man av denna figur.. Jaa vad säger man :)



I lördags trotsade jag kylan och begav mig till Adventmarknaden i Gamla Linköping. Strosa mest runt och det vktigaste under själva marknaden var såklart strömmingburgare. Mums mums mums!



I söndags var det dags för december månads "Vinkväll". Denna gång var det eftermiddag och jättemycket vin intogs väl inte.. Men denna samling med girlsen är vinkväll iaf :) Tema var julmys och vi bjöds på glöggryta, lussebullar, peppisar och ost.. Mitt bidrag var Hot apple cider, riktigt gott om jag får säga det själva. En punkt på agendan var även julklappsleken. Inte riktigt my kind of thing insåg jag även detta år. Efter första omgången så stod det på min plats endast en klapp. Efter öppnadet och 13 kittlande minuter tills spelet slut så hade jag en klapp. En citrontutte! Dock var jag väldigt glad för den, så vill ni komma o äta lite citron hos mig så har jag fr o m i söndags perfekta förvaringen om något blir över :)

Sammanfattningsvis: En riktig härlig helg med en touch av jul :) Jag är nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0