Jag tror..

tyvärr inte längre på tomten. Lite trist måste jag ändå säga.

Jag minns när jag var 7 år. Min moster, kusin med flera var på besök i Sverige för att fira jul. Min mamma och moster gick på julaftonens kväll iväg. De sa att de skulle köpa tidningen. När de kom tillbaka en stund senare så berättade de att de mött tomten. Han hade åkt förbi utanför och frågat om de inte kunde ta julklapparna som skulle upp till oss. De jag minns extra noga var hur min största nyfikenhet var angående tomtens färdmedel. En röd kombi fick jag som svar.. Efter det tänker jag alltid på tomtens bil när jag ser en röd kombi :)

Igår iaf så var jag på julmarknad i Trädgårdsföreningen och såg tomten. Värmde lite extra i hjärtat!
Tyvärr fick jag inte sitta i hans knä ;P



PS Idag fick jag äta lussebullar, så nu har jag bara must kvar innan julen är komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0