Jag såg på HP!

Söndagen avslutades med att jag och ett gäng gick på senaste Harry Potter filmen. Ska sägas att jag inte har läst alla böcker, har nog sett alla filmer men minns de inte sådär jättebra :) Man kan väl säga att jag är ett sånt där lite lagom HP-fan.

Så vad tyckte jag om att sitta nästan 2,5 h i en biosalong och se film 7. Jag tyckte de var kalas! Var värt varenda krona. Tiden gick snabbt som attans och när eftertexterna började rulla blev jag lite besviken. Nu var ju detta film 1 av 2 så klart man blev besviken av att inte få se slutet. Bara att gå och hoppas att tidens fram till den släpps går skapligt fort. Men iaf, se den. Det tycker jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0