Jag har blitt..

med ny telefon idag.

Haha egentligen är det ju lite av ett skämt att låta mig få så tekniskt avancerade (jajaja jag vet, men jag tycker de) prylar till mig. Jag tittar på dem, knappar runt men vet egentligen inte vad jag gjort :)

Största utmaningen ikväll var att lyckas lista ut hur man ställer väckarklockan. Är fortfarande inte hundra på om jag lyckades. Så är någon vaken vid kvart i sex imorgonbitti får man gärna ringa mig och dubbelkolla!

Annars är jag bara glad just nu och har en massa energi. Idag var en sån där bra dag. När jag fick flera positiva besked. Så jag kommer somna ikväll med mycket positiva minnen från denna dag! Nu är bara frågan när jag vaknar imorn..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0