Galet avslut på veckan

Förra veckan avslutades då med en jobbkonferens, vårt ungdomsnätverk skulle träffas. Vilken träff sen. Haha länge sen jag hade så skoj en söndag... Visst producerade vi en hel del nyttigt också, men det jag kommer minnas är helt andra grejer!

Något som var lite extra galet var att vi på söndagskvällen efter nån öl och lite värme i bastu fick för oss att gå ut och bada. Vi trotsade novemberkylan(!) och var i ett par gånger. Vi letade även upp den sista snön och rullade oss i den och hade snöbollskrig. Någonstans där i mörkret trampa jag på lite vass vass (hihi) så idag gick jag omkring med ett fint baconplåster under foten. Hittar man inget annat så får man ta de man har.



En annan sak jag fick denna helg var Nässjösjukan! Just nu så yttrar den sig så att jag går och nynnar på denna låt hela tiden!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0