Tandkoll

Jag ringde i förmiddags till Folktandvården för att boka tid. Insett att de gått lite för lång tid.
Anledning främst är nog att jag aldrig haft hål och det känns som jag lägger pengar på att de konstaterar att inget är fel.. Men jag vet, man ska kolla upp tänderna!

Alltså så ringde jag, men jag kan inte komma! Jag har varit kund där tidigare, men det var tydligen för länge sen så jag betraktas som en ny kund. Nya kunder har de tydligen inte tid för just nu då det är tandläkarbrist. Får återkomma i januari och då kanske de har tid.

Eeeh alltså okej jag kan ju förstå att man har mycket att göra. Men nu när det sägs att vi i Sverige är så dåliga på att gå till tandläkaren och jag faktiskt aktivit vill det då kan jag inte de. Det gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0