Tåg då..

....och nej inte i tid!

Intressantaste tyckte jag var att de olika utroparna inte hade mycket koll på vad den andre sa.

Bakgrundsfakta
16.11 Tåget skulle gå

Så vad hände?

16.00 Utrop om att tåget vi skulle med ska stå på spår fem. (Jag kollar ut, inget tåg)
16.01 Utrop om att vårt tåg är försenat till 16.46 (Eh från att det skulle stå på perrongen så har de blivit över en halvtimme sent??!?)
16.02 Tågförseningen kommer upp på tavlan, visar att vårt tåg ska gå 16.25 (Oj tåget körde visst in över 20 min på 1 min. Imponerande!)
16.22 Tåget kommer in, alla stressar ombord
16.46 Tåget har fortfarande inte lämnat Malmö
16.57 Tåget lämnar äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0