Stockholm por favor!

Befinner mig för tillfället i huvudstaden här i Sverige. Detta kan då medföra lite allmän bloggtorka :)
Är uppe hos min käre syster där även brodern anslutit. Eller det är nog jag som anslutit då jag kom sist och åker först... Ganska lugna dagar här. Igår var det lite av en familjemiddag, alltid lika trevligt. Idag drog Sis o jag till Skärholmen för att handla o så inför nyår. Vi är ansvariga för efterrätt samt två drinkar. Kommer nog bli mums!
Kvällen ägnades åt sällskapsspel (en ny variant där en ballong stod i centrum o man fick testa sin balans och vighet då o då haha) o film. Filmerna som sågs var RED och The other guys. Gillade RED! Den andra var lite segare o jag somnade till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0