På spåret

Jag är ju ett stort fan av På spåret. Så för ett par år sen så fick jag spelet På spåret. Då det krävs lite folk för att spela det så spelas det tyvärr inte alltför ofta...

Men idag tog jag med det till jobbet för lite social aktivitet såhär innan jul. Trots lottning blev det yngre mot äldre. Och då vi yngre bara var två personer så kan vi ju säga att det var ca 180 år som mötte ca 55 år. Kampen var riktigt jämn. Men vi yngre förlora med futtiga två poäng, sabla Bogata!

Nu tar jag snart julledigt. Så gött!! Hem o packa.. tror jag är klar med tvätten. Skönt!
Nu ska jag bara träffa udnerbara vänner och lyxa till det med behandlingar för mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0