I flyttens tider..

... nej nej jag ska inte flytta från stan. Jag lovar att den dagen jag gör det så kommer ni inte få läsa det på min blogg först :) Men att jag byter kontorsplats, den nyheten släpper jag gärna här. Ganska kul faktiskt, om inte annat så får alla gamla papper sig en rejäl rensning. Flytten är inte lång utan snett över korridoren på jobbet. Lite mysigare kontor och kommer nog kunna kännas riktigt hemtrevligt. alla pärmar mm flyttades över så nu är det nog bara datorn kvar. Sen kommer jag spendera en tredjedel av dygnet vid ett annat skrivbord.

Sedan som de flesta vet så kommer jag ju inte sitta i Linköping 5 dagar i veckan, så en stor del av veckans arbetstimmar kommer spenderas vid en helt annan kontorsplats. Dock vet jag först nästa år exakt hur det blir. Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0