Årets julbak, check!

Det krävdes en inbjuden Pingla hem till mig för att jag skulle ta tag i årets julbakeri, men jösses vad trevligt det var. Och gott! Det som skulle utformas under denna eftermiddag var lussekatter och knäck.. under eftermiddagen blev det även påkommet att kokostoppar skulle bakas. Jag är supernöjd med allt, nu måste jag bara se till att det inte är jag som äter upp allt :D

Eftermiddagens klantigaste var nog när Pinglan fråga om jag hade knäckformar.. Eeh nej de hade jag ju inte tänkt på. Vadå behöver man knäckformar till knäck?! Istället blev det en knäckplatta som blivit till skurna fyrkanter. Varför göra som alla andra hela tiden...

Bara att komma o julfika hos mig nu! Men för guschelov ni vet vad jag tycker om Gevaliabesök.. NONONO :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0