Malin antog min utmaning, härligt!

Är så härligt att vara igång med träningen igen. För mig är de ju inte bara att man får mer energi av träningen utan även att jag får träffa mina kära vänner. Passar mig perfekt att träna med vänner, jag pushas och kan inte vara lika lat samtidigt som man hinner snacka lite skit och träffas regelbundet!
Idag var det Sportis som skulle intas och box som skulle vara orsak till svettningarna..
Malin var taggad till tusan! Hon antog min utmaning till en massa svettiga pass denna höst på en gång. Nu kör vi girl :)
När passet var slut så cyklade jag svettig hemåt. Jag hade turen att hitta Anna bland folket som väntade på att få bege sig iväg på ett antal kilometerlångt Citylopp. Anna är så duktig, jag är så imponerad :) Sen att hon såg ut som en kalaspingla gjorde ju inte saken värre. Jag hoppas verkligen det gick bra för dig Anna, jag är så stolt över dig!! Heja heja

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Linda för dina peppande ord! =)

2010-08-18 @ 23:10:37
URL: http://nowheretorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0