Gråter änglarna? Vattnar gud blommorna? Nån gör nåt... och det väldigt mycket!

Ute smattrar regnet som bara den. Härligt ljud enligt mig! Sen är det klart att jag inte är lika förtjust i regnet när man precis gjort sig iordning, ska iväg någonstans och det regnat ute. Men det bortser jag ifrån just nu :) För just nu sitter jag inomhus, hör ljudet av regnet som smattrar mot rutan... När jag tittar ut så möts jag av grannen i huset över gatan som även han kollar ut på ösregnet.
Börjar det blixtra också då är det jag som kokar mig en kopp choklad, kryper ner under en filt och sätter på en film!

Kommentarer
Postat av: Jannika

tack så mkt:)

2010-08-12 @ 09:02:26
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0