Sova vid flygplatsen

Nej nej jag la mig inte på en bänk i onsdagskväll utan kröp ner i en säng på Hilton. Trevligt hotell, lite lyxigt sådär och stilrent. Rummen var härliga, stora badrum med både dusch och badkar. Frukosten var otroligt fin och god, egna te- o kaffekannor, färskpressad juice, upportionerad yoghurt i glasburkar, havregrynsgröt mm mm. Väldigt fräscht upplagt och bra utbud. Enda jag skulle kunna lyfta var kanske att det var lite snålt med grövre bröd, var mer wienerbröd osv istället. Ett minus hotellet får dock är avsaknaden av gratis wifi överallt, tycker jag ska vara standard på hotell idag och helst så kallade lyxhotell!

Summa: ett riktigt schysst hotell med en utav de trevligaste frukostarna jag ätit på ett hotell! Tummen upp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0